Teknik Servis
Solar Makine Laboratuvar ve Sanayi Cihazları Satış
Sonrası Hizmetler Birimi, garanti kapsamı dışında kalan cihazlarınızın da etkin
ve yüksek performansla çalışır durumda kalmasını sağlamak, ayrıca profesyonel
düzeyde hizmet sunabilmek için Sözleşmeli Bakım Sistemini oluşturmuştur. Cihazlarınıza
en uygun bakım periyotlarını kendiniz seçebilirsiniz. Bakım Sözleşmesi ile:
yedek parça gerektirmeyen onarımlar için işçilik ücreti alınmaz. Bu nedenle
daha ekonomiktir. Periyodik bakımlar sayesinde cihazlarınızın arıza yapma
olasılığı azalır. Bakım Sözleşmeli cihazlara verilecek teknik danışmanlık
hizmetleri ücretsiz olarak yapılır. Cihaz kullanıcılarına yönelik kullanıcı eğitimleri
de ücretsiz olarak verilir. Arıza onarımlarında sözleşmeli müşterilerimize
öncelik verilmektedir. Cihazlarınıza ilişkin teknik bilgiler sürekli kayıt
altında tutulur ve güncellenir. Böylece teknik sicili çıkarılmış olur.
Cihazlarınız teknik servisimizin etkin servis garantisi altındadır.
TECHNICAL
SERVICE
The Solar
Machine Laboratory and Industrial Equipment After Sales Services Unit has
created the Contracted Maintenance System to ensure that your out-of-warranty devices
remain operational with high performance and also provide professional
services. You can choose the most appropriate maintenance periods for your
equipment yourself. With the maintenance contract: labor costs are not charged
for repairs that do not require spare parts. That's why it's more economical. Periodic
maintenance reduces the likelihood of your equipment breaking down. Maintenance
Technical consulting services for devices with maintenance contract are made
for free of charge. User training for device users is free of charge. Priority
is given to our contracted customers in case of breakdowns. Technical information
about your devices is kept on file and updated so that technical records
registration is kept. Your devices are under the effective service guarantee of
our technical service.